sexta-feira, 5 de fevereiro de 2010

Goodbye to all that

Fai anos, Golfinhos Varados Na Meseta naceu en min coma unha necesidade de ter un espazo no que expresarme na miña lingua e no que plantexar diversas inquietudes. Sobre todo as literarias. Agora que moitas cousas están a cambiar na miña vida non ten sentido seguir deixando aberto este cadáver flotante nas ondas da rede.

Golfinhos morre. Non, mellor dito, vouno matar.

Serviu un propósito pequeno máis esencial. Pero deixalo aquí non ten sentido. Cando pasen 24 horas dende esta entrada hei retirar todo o contido do blogue. It's been a pleasure. Imaxino que alguén sí habería ao outro lado aínda que ás veces tivese a impresión de estar soa aquí fóra.

Agora xa non importa. Eu non souben ou non quixen coidar desde lugar e ao final non hai máis remedio. Mais estou feliz. Grazas por todo.

Xa non estou varada.

Sem comentários: