domingo, 5 de abril de 2009

Voltar á casa é morrer un pouco por dentro, porque o lugar onde ti queres voltar xa non está en ningures







"I took her hand in mine, and we went out of the ruined place; and, as the morning mists had risen long ago when I first left the forge, so, the evening mists were rising now, and in all the broad expanse of tranquil light they showed to me, I saw no shadow of another parting from her. "


A peza é de Patrick Doyle, banda sonora de película de Alfonso Cuarón. As palabras son as derradeiras de Pip no Great Expectations de Charles Dickens. Lembro namorarme de Estella igual ca el mentras lía a novela, lembro morrer por Estella igual que o protagonista durante as seiscentas e pico páxinas do libro.

Iso é literatura de verdade.

Xa non me teño namorado a través dun narrador dende aquela. Será porque os culpo de non darme outra Estella.




Sem comentários: